piątek, 26 stycznia 2018

Cienie i wysokie drzewa


20.08.2010

Z powrotem na zimnych niespokojnych ulicach w nocy
Mówię sam do siebie na temat jutrzejszej nocy
Ściany białego protestu
Nagrobek ku czci
Kto to jest tym razem
Zawsze to samo

Kto to jest tym razem
Kto woła mnie do środka
Wszystkie liście na drzewach
Żyjące przebranie
Spaceruję słodki deszcz tragikomedia
Pójdę pieszo do domu jeszcze raz
W rytm melodii ulicy

Ale wiem, o nie
Ale wiem, o nie
Ale wiem

Cienie i wysokie drzewa
Cienie i wysokie drzewa
Cienie i wysokie drzewa
Cienie i wysokie drzewa

Życie przez okno
Odbarwiony ból
Pranie pani Brown jest zawsze takie samo
Spaceruję słodki deszcz tragikomedia
Pójdę pieszo do domu jeszcze raz
W rytm melodii ulicy

Ale wiem, o nie
Ale wiem, o nie
Ale wiem

(gdzieś tam)

Czy czujesz we mnie
Cokolwiek zbawczego
Jakieś wartościowe uczucie
Czy miłość jest jak chodzenie po linie
Podwieszonej pod sufitem

Ale wiem, o nie
Ale wiem, o nie
Ale wiem

Cienie i wysokie drzewa

                                                                         tytuł oryginału : „ Shadows and Tall Trees”
                                                                                                              autor : U2



Jest to ostatnia piosenka z płyty „Boy”, wydanej  w październiku 1980r. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.