wtorek, 23 stycznia 2018

Dzień beze mnie


03.05.2010

W moim ego wszystko się osuwa
Spojrzałem z zewnątrz w świat który zostawiłem
Śnię, ty nie
gdybym spał, czym ryzykuję?

Dzień beze mnie

Jakiekolwiek są te uczucia, czuję
Jakie uczucia zostawiłeś za sobą?

Dzień beze mnie

W moim ego wszystko się osuwa
Spojrzałem z zewnątrz w świat który zostawiłem
W świecie, który zostawiłem
Otrzyj im oczy i odpuść
W świecie, który zostawiłem

Uroń łzę i pozwól miłości odejść

Tytuł oryginału : "A day without me"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.