niedziela, 21 stycznia 2018

Historie dla chłopców


28.02.2010

Jest takie miejsce gdzie idę
Kiedy jestem daleko
Jest taki program telewizyjny
I mogę dorastać

Czasem bohater mnie porywa
Czasem nie mogę odpuścić
Hej hej

Jest taki album
Z czymś więcej niż zdjęcia
Jest taka historyjka obrazkowa
Która wywołuje u mnie śmiech

Czasem ta pani mnie porywa
Czasem nie odpuszczam
Hej hej

Historie dla chłopców
Historie dla chłopców
Historie dla chłopców
Historie dla chłopców
Historie dla chłopców

Jest takie miejsce gdzie idę
I ono jest częścią mnie
Jest radio
I będę się czołgał
Czasem bohater porywa mnie
Czasem nie mogę odpuścić
Hej hej

Historie dla chłopców

Tytuł oryginału : „Stories for boys”

Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.