niedziela, 21 stycznia 2018

Nowy riff na tej samej strunie


07.04.2010

Bez drgnienia powiek
dwa płomyki o niebieskiej barwie
jedność nie do opisania
ciepło zrozumienia
czy niebieski płomień jest zimny czy wręcz odwrotnie?

za mało mam słów by nazwać
słowa bez słów przekazane

nie pamiętałam już tego uczucia
jak to jest wejść do czyjegoś serca
przyszło nagle
niespodziewanie
przypomniało się
jak nowy riff na tej samej strunie

wiem, czego chcę

fascynacja ćmy płomieniem
kiedyś łasiłam się błagając
o niemożliwe
dziś próbuję otworzyć
zardzewiały zamek
krzywym kluczem

trudniej

lepiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.