sobota, 10 lutego 2018

Jutro

23.05.2011


Czy nie wrócisz jutro?
Czy nie wrócisz jutro?
Czy nie wrócisz jutro?
Czy dziś mogę spać?’

Na zewnątrz
Ktoś jest na zewnątrz
Ktoś stuka do drzwi
Czarny samochód stoi zaparkowany
Na poboczu
Nie podchodź do drzwi
Nie podchodź do drzwi

Wychodzę
Wychodzę na zewnątrz, mamo
Wychodzę tam

Czy nie wrócisz jutro?
Czy nie wrócisz jutro?
Czy wrócisz jutro?

Kto rozbił okno?
Kto rozbił drzwi?
Kto rozerwał zasłonę?
I dla kogo to było?
Kto leczy rany?
Kto leczy blizny?
Otwórz drzwi
Otwórz drzwi

Czy nie wrócisz jutro?
Czy nie wrócisz jutro?
Czy wrócisz jutro?
Czy mogę dziś spać?
Bo pragnę cię
Pragnę cię
Ja naprawdę cię pragnę
Pragnę
Ja, ja
Chcę, żebyś wrócił jutro
Chcę, żebyś wrócił jutro
Wrócisz jutro?


Czy nie wrócisz jutro?
Czy nie wrócisz jutro?
Czy wrócisz jutro?

Otwórz się
Otwórz się
Na miłość Boga
Na miłość tego, który stworzył
Światło, żeby cie widzieć
Wraca
Wraca
Wierzę w to
Powrót Jezusa

Będę tam
Będę tam
Będę tam, mamo
Będę tam, mamo
Wychodzę tam
Wychodzę tam
                                                                              Tytuł oryginału : „Tomorrow”
                                                                              Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.