sobota, 10 lutego 2018

Pieśń o Nilu

09.04.2011


Stałem nad Nilem
Kiedy zobaczyłem uśmiechającą się kobietę
Zabrałbym ją gdzieś na chwilę
Na chwilę. Lekkie łzy, łkałem jak dziecko
Kiedy jej złote włosy powiewały dziko na wietrze
A potem rozłożyła skrzydła, żeby lecieć
Bo żeby lecieć… Przecinała powietrze wysoko ponad bryzą
Leciała zawsze tam gdzie miała ochotę
Dotrze do wyspy w słońcu
Pójdę za nią, pójdę w jej cieniu
Obserwując ją z okna
Pewnego dnia złapię jej spojrzenie
Zawoła gdzieś z głębi
Wzywając moją duszę na wieczny sen
To pewne, że pociągnie mnie w dół
Pociągnie mnie w dół
                                             
  Tytuł oryginału „The Nile Song”
  Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.