niedziela, 28 stycznia 2018

Kiedy umrze nadzieja


07.11.2010

kiedy zapadnie zmrok
kiedy wstanie słońce
kiedy tydzień podwinie ogon
kiedy na chodnikach błyśnie listopadowy deszcz
kiedy śnieg ustroi choinki nie tylko na sklepowych wystawach
kiedy stanę w deszczu  wiosennych kwiatów
kiedy będę za stara, żeby usłyszeć wpadające mi w ucho słowa
kiedy zostanie mi odebrana zdolność odczuwania czegoś poza bólem
kiedy na moich drzwiach powieszą nekrolog jak białą flagę
wtedy umrze nadzieja

że powiesz do mnie kiedyś „przyjaciółko"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.