niedziela, 28 stycznia 2018

Kapral Clegg

20.09.2010

Kapral Clegg[1] miał drewnianą nogę
Wygrał ją na wojnie
W tysiąc dziewięćset czterdziestym czwartym

Kapral Clegg miał też medal
Pomarańczowo-czerwono-niebieski
Znalazł go w zoo

O rany, rany czy oni są naprawdę smutni z mojego powodu?
O rany, rany czy oni naprawdę będą się ze mnie śmiać?

Pani Clegg, musi pani być z niego dumna
Pani Clegg, życzy pani sobie jeszcze trochę ginu?
Kapral Clegg, parasolka w deszczu
Nigdy nie był taki sam
Nikt nie jest winny

Kapra Clegg dostał swój medal we śnie
Od Jej Wysokości Królowej
Jego buty były bardzo czyste
Pani Clegg, na pewno jest pani z niego dumna
Pani Clegg, może jeszcze trochę ginu?

Kapral Clegg


Tytuł oryginału : "Corporal Clegg"
Autor : Pink Floyd



[1]    Kapral Clegg to postać fikcyjna, ale autor słów, Roger Waters zawsze twierdził, że piosenka jest autobiograficzna, można więc stwierdzić, ze Kapral uosabia ojca Rogera, który zginął na wojnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.