niedziela, 28 stycznia 2018

Upadam



22.09.2010

Julia mówi
Janek, nie posuwam się naprzód
Napisałam ten list
Mam nadzieję gdzieś dotrzeć wkrótce
Chcę wstać
Kiedy się budzę
Ale czy wstanę
Upadam

Julio obudź się
Julio opowiedz historię
Napisałaś list
Powiedziałaś, że dotrzesz tam pewnego dnia
Pospacerujesz w słońcu
I w wietrze i w deszczu
Nigdy nie wracaj z powrotem

A teraz upadnij
Teraz upadasz
Upadasz
Upadasz

Julio powiedz coś
Julio powiedz, że ci przykro
Będzie ci lepiej
Ale i tak lepiej mnie tu nie zostawiaj

Chcę wstać
Kiedy się obudzisz
Kiedy wstaję
Upadam
I teraz upadam
Upadam
Złamałem się

Upadam

Upadam
Teraz upadam
Upadam

Kiedy upadasz
Kiedy ja upadam
To wtedy kiedy ty upadasz
Kiedy ty upadasz
Ja upadam

Ja upadam

Tytuł oryginału : "I fall down"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.