niedziela, 28 stycznia 2018

Dżem "Modlitwa III"

06.11.2010

Pozwól mi
spróbować jeszcze raz.
Niepewność mą wyleczyć,
wyleczyć mi.
Za pychę i kłamstwa,
za me nałogi,
Za wszystko co związane z tym,
Te świństwa duże i małe,
Za mą niewiarę,
Rozgrzesz mnie,
No rozgrzesz mnie!
Panie mój,
o Panie!
Chcę trochę czasu, bo czas leczy rany.
Chciałbym zobaczyć,
Co dzieje się w mych snach.
Co dzieje się...
I nie, nie chcę płakać,
Panie mój!
Uczyń bym był z kamienia,
bym z kamienia był.
I pozwól mi,
pozwól mi,
Spróbować jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.